Miami Florida USA end of a beautifull adventure

25 juni 2014 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vandaag de mooie terugreis gemaakt vanuit Key West naar Miami, auto ingeleverd we hebben 2439 mile (is ca 3650 km)  rond getourd hier in de states en echt we gaan het volgend jaar weer doen. Dit is echt de manier waarop wij vakantie willen vieren, vrijheid, veel zien en meemaken,heerlijk. We zitten op dit moment in het Hilton Airport hotel in Miami. Koffers zijn gepakt en gewogen, we zijn klaar voor de terugreis.We zitten hier op de 11e verdieping en hebben een mooi uitzicht op de luchthaven en alle vertrekkende en inkomende vluchten (komen laag over). Vanavond nog een lekkere cocktail drinken en een hapje eten. Morgen vertrekken we om 12.00 uur naar de luchthaven en om 17.15 (onze tijd hier) vliegen we terug naar Londen, en daarna naar amsterdam waar we donderdag om 13.30 uur zullen landen. Het was een hele mooie en fijne reis maar we zijn ook weer blij om jullie allemaal terug te zien. !